<아더에러 x 메디콤 토이>의 새로운 협업 베어브릭
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패션 크리에이티브 브랜드 ‘아더에러(@ader_error)’가 ‘메디콤 토이(@medicom_toy)’와 협업한 베어브릭 컬렉션을 출시한다. 지난 2021년, 진행한 첫 번째 협업 컬렉션을 통해 출시하자마자 품절되는 관심을 받은 적 있는 두 브랜드.그들이 선보이는 새로운 컬렉션은 <BE@R IN MIND>라는 이름처럼 컬렉터의 마음에 깊게 남을 특별한 아트 토이이다.
이번 컬렉션은 전체적으로 투명한 소재로 제작되었으며, 아더에러의 블루 아이덴티티가 베어브릭에 자연스럽게 스며드는 듯한 그라데이션 패턴이 인상적이다. 또한, 베어브릭의 중앙에 아더에러의 메인 로고를 넣어 브랜드의 본질에 대한 의미를 반영해 특별함을 더했다.
이번 협업 컬렉션은 100%(7cm), 400%(28cm), 1000%(70cm)까지 총 3가지 크기로 출시될 예정이 세 가지 사이즈 모두 한정 수량으로 발매될 예정이다. 두 브랜드의 아이덴티티를 담은 컬렉션 <BE@R IN MIND>은 오는 2월 7일(금) 아더에러 온라인 스토어를 통해 공식 론칭될 예정이며, 8일(토)부터 전국 아더에러 오프라인 스토어를 통해 만나볼 수 있다.
아더에러(ADERERROR) 공식 웹사이트
Creative fashion brand ADERERROR (@ader_error) is set to release a highly anticipated BE@RBRICK collection in collaboration with MEDICOM TOY (@medicom_toy). Following the immense success of their first collaboration in 2021, which sold out immediately upon launch, the two brands return with a new collection that lives up to its name—<BE@R IN MIND>, an unforgettable art toy for collectors.
This collection features a transparent material, seamlessly infused with ADERERROR’s signature blue identity through a striking gradient pattern. The ADERERROR main logo is prominently placed at the center of the BE@RBRICK, adding a deeper meaning that reflects the brand’s essence and philosophy.
The <BE@R IN MIND> collection will be released in three sizes: 100% (7cm), 400% (28cm), and 1000% (70cm)—all available in limited quantities. Officially launching on February 7 (Friday) via ADERERROR’s online store, the collection will also be available in ADERERROR’s offline stores nationwide starting February 8 (Saturday).
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