'본투스탠드아웃' 플래그십 스토어 리뉴얼 오픈

글로벌 니치 퍼퓸 브랜드 ‘본투스탠드아웃(@borntostandout.official)’이 한남동에 플래그십 스토어 리뉴얼을 마쳤다. ‘원초적 유혹(Raw Seduction)’을 테마로 새단장했으며, 리뉴얼을 기념해 새로운 향수 컬렉션을 출시 했다.

프랑스 럭셔리 백화점 쁘렝땅에 국내 향수 최초로 입점한 브랜드로 밀라노 10 꼬르소 꼬모 & 안토니라, 일본 빔즈, 런던 굿후드 등 세계적으로 유명한 편집샵에 입점하며 국내외서 큰 인기를 얻고 있는 본투스탠드아웃의 길들여지지 않은 욕망의 본질을 담은 뉴 컬렉션과 기존의 틀을 벗어나 현대미술과 전통을 결합한 아티스틱한 공간을 담은 플래그십 스토어를 확인해 보자.

용산구 이태원로55길 43-1, 1F


Global niche perfume brand ‘Born to Stand Out (@borntostandout.official)’ has completed the renovation of its flagship store in Hannam-dong. The store has been revamped with the theme ‘Raw Seduction’, and to celebrate the reopening, a new fragrance collection has been launched.

As the first domestic perfume brand to be featured in the French luxury department store Printemps, Born to Stand Out has gained significant popularity both domestically and internationally, with entries in globally renowned concept stores such as 10 Corso Como in Milan, Beams in Japan, and Goodhood in London. Discover the new collection, which embodies the essence of untamed desire, and explore the flagship store, which features an artistic space that combines contemporary art with tradition.

Address : 43-1, 55-gil, Itaewon-ro, Yongsan-gu, 1F