<체리 로스앤젤레스 x 베르디> 새로운 협업 컬렉션
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남부 캘리포니아를 기반으로 하는 두 명의 친구 ’조셉 페레즈(@josephxperez)‘와 ’데이비드 레비(@davedillinger)‘가 설립한 브랜드 ‘체리 로스앤젤레스(@cherrylosangeles)’가 일본 스트릿 신을 이끌어가는 새로운 세대이자 상징인 ‘베르디(@verdy)’와의 협업 컬렉션을 공개했다.
해당 컬렉션엔 베르디의 상징적인 카피라이트 “Girls Don’t Cry” 문구가 프린팅된 레더 재킷과 후디, 스웻 팬츠 등 캐주얼하면서도 체리 로스앤젤레스의 빈티지한 웨스턴 문화를 담아낸 다양한 제품군으로 구성되었다. 특히 이번 컬렉션은 농장에서의 문화에서 영감 받은 캠페인 포토로 두 브랜드의 클래식한 브랜드 디테일에 주목한 점이 인상적이다.
캘리포니아의 거친 무드와 베르디의 키치한 카피라이트의 만남으로 색다른 분위기를 풍기는 이번 체리 로스앤젤레스와 베르디의 협업 컬렉션은 지난 2월 15일 오프라인 스토어 선공개 이후 오는 2월 19일(목) 온라인 스토어 판매를 앞두고 있다.
체리 로스앤젤레스(Cherry Los Angeles) 공식 웹사이트
The Southern California-based brand Cherry Los Angeles (@cherrylosangeles), founded by two friends Joseph Perez (@josephxperez) and David Levy (@davedillinger), has unveiled a collaboration collection with Verdy (@verdy), a leading figure and symbol of the new generation in Japan’s street scene.
This collection features a range of casual yet vintage Western-inspired pieces from Cherry Los Angeles, including leather jackets, hoodies, and sweatpants, all adorned with Verdy’s iconic copyright phrase, "Girls Don’t Cry." Notably, the campaign photos draw inspiration from farm culture, highlighting the classic brand details of both labels in a striking way.
Blending the rugged mood of California with Verdy’s kitschy signature style, this unique collaboration between Cherry Los Angeles and Verdy was first released at an offline store on February 15. It is now set for an online release on Thursday, February 19.







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