갤러리 디파트먼트의 컬렉션 <14.0>
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예술과 패션의 경계에서 새로운 지평을 열어가는 브랜드 ‘갤러리 디파트먼트(@gallerydepartment)’의 새로운 컬렉션 <맨즈 14.0>의 프리뷰가 공개됐다. 이번 공개된 컬렉션은 그간의 방식과 달리 한층 발전된 형태의 파리 쇼룸을 통해 공개될 예정으로 브랜드가 나아갈 새로운 챕터의 시작이 될 것으로 보여진다.
화가 출신 디자이너인 ‘조슈에 토마스(@josuethomas)’가 이끄는 갤러리 디파트먼트. 그의 패션에서의 새로운 기준과 창의적 패턴으로 가득한 제품군으로 구성된 이번 컬렉션을 통해 브랜드의 스토리텔링과 상업성과 개인적 욕망사이에서 적절하게 조합된 가치를 조준한다.
2016년 설립 이후 다양한 협업과 도전으로 독보적 위치로 나아가고자하는 갤러리 디파트먼트. 패션브랜드로서의 커다란 성장을 도모하는 그들의 도약을 담아낸 새로운 컬렉션 <맨즈 14.0>는 아직 정확한 공개일은 공개되지 않았으나 프리뷰를 통해 실루엣이 공개된만큼 빠른 시일내에 출시될 것으로 보여진다.
갤러리 디파트먼트(Gallery Dept.) 공식 웹사이트
Blurring the lines between art and fashion, Gallery Dept. (@gallerydepartment) has unveiled a preview of its latest collection, <Men’s 14.0>. Unlike previous releases, this collection will be showcased in a more elevated format through a Paris showroom, marking the beginning of a new chapter for the brand.
Led by painter-turned-designer Josué Thomas (@josuethomas), Gallery Dept. continues to redefine fashion with innovative patterns and a fresh perspective. This collection embodies a careful balance between storytelling, commercial appeal, and personal expression, further solidifying the brand’s unique identity.
Since its founding in 2016, Gallery Dept. has pursued originality through collaborations and creative risks, striving to carve out its own space in the industry. While the exact release date of <Men’s 14.0> remains undisclosed, the preview offers a glimpse into its silhouettes, suggesting that the official launch is just around the corner.
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